MAGYAR KLINIKAI FARMAKOLÓGUSOK XXII.
ONLINE TOVÁBBKÉPZŐ NAPOK – GCP TANFOLYAM

2020. december 3-5.

Határidők / Részvételi díjak / Számlázás / Fizetési és lemondási feltételek / ÁSZF

Határidők

Az előadások beküldési határideje: 2020. november 10.
Kedvezményes jelentkezési határidő: 2020. november 10.
Az absztrakt elfogadásának visszaigazolása: 2020. november 16.
E-poszter leadásának határideje: 2020. november 23.
Jelentkezési határidő: 2020. november 30.

Részvételi Díjak

RÉSZVÉTELI KATEGÓRIÁK Kedvezményes részvételi díj
2020. november 10-ig
Részvételi díj
2020. november 11-től
Részvételi díj 21.000,- Ft + ÁFA
(26.670,-Ft bruttó)
25.000,- Ft + ÁFA
(31.750,-Ft bruttó)
DE KK dolgozók részére DÍJMENTES, DE REGISZTRÁCIÓHOZ KÖTÖTT
Meghívott vendégek DÍJMENTES, DE REGISZTRÁCIÓHOZ KÖTÖTT

Gyógyszerész- és orvostanhallgató részére
– a díjmentesség PhD hallgatókra nem vonatkozik 
(a hallgatói jogviszony igazolásával)

DÍJMENTES, DE REGISZTRÁCIÓHOZ KÖTÖTT

Az árak nettó árak, nem tartalmazzák a 27%-os ÁFA-t.

Gyógyszerész- és orvostanhallgató díjmentes jelentkezésének feltétele az illetékes egyetem által kiállított igazolás eljuttatása a következő e-mail címre: regklinfarm2020@clubservice.hu

A részvételi díj tartalmazza:

  • a hozzáférést és belépési kódot a kongresszus online platformjához,
  • az online kongresszuson való részvételt,
  • a teljes GCP tanfolyamon és a december 5-i összefoglalón való részvételt,
  • az online kiállítás megtekintését,
  • a 48 kreditpont OFTEX és GYOFTEX jóváírásának elindítását,
  • GCP tanfolyam online vizsgát,
  • GCP oklevelet (elektronikus) a továbbképzésen regisztrált résztvevőknek (a teljes továbbképzésen a GCP haladó anyagából és a szombati GCP összefoglalóból vizsgázó résztvevőknek).

Jelentkezési határidő: 2020. november 30.

Számlázás

A jelentkezés időpontjában érvényes részvételi díjról és szolgáltatásokról a „Club Service” Kft. elektronikus számlát állít ki és küld a jelentkező által megadott számlázási címre. A Club Service Kft jogosult elektronikus számlák kiállítására, illetve ezen számlák e-mailben történő kézbesítésére, mely számlákat a számla befogadója eredeti dokumentumnak tekint.

A Club Service Kft. papír formátumú számlákat abban az esetben állít ki, amennyiben a megrendelő ezt az igényét a regisztráció során jelzi a szervezőirodának. A számlafizető felelősséget vállal azért, hogy az elektronikus számlákat a vonatkozó helyi törvényeknek megfelelően kezeli. Kérjük, hogy a számlázásra vonatkozó rovatot feltétlenül töltse ki, valamint adja meg a kontaktszemély nevét, e-mail címét és telefonszámát, akivel szükség esetén számlázási ügyben a szervezőiroda felveheti a kapcsolatot.

Adathiányos számlázási rovattal megrendelését nem áll módunkban elfogadni!
A számlázási nevet, címet és e-mail címet kérjük pontosan adják meg!
Számlával kapcsolatos reklamációt a számla kézhezvételét követő 8 napon belül (e-mail-en) fogad el a szervezőiroda.

A számla kiállítását követő 8 napon túl számlát módosítani, illetve sztornózni nincs lehetőség!

Jelentkezése akkor válik véglegessé, amikor a jelentkezés időpontjában érvényes részvételi díj költségei – a megadott határidőkig – beérkezik a szervezőiroda bankszámlájára.
Amennyiben ez a feltétel nem teljesül, az online konferencia platformhoz szükséges kódot nem áll módunkban megadni.

Fizetési és lemondási feltételek

Fizetési és lemondási feltételek

Banki átutalással a Club Service Kft. által kiállított számlán szereplő bankszámlaszámra és határidőig.
A közlemény rovatban kérjük megadni a számla számát az összeg beazonosítása érdekében.
Kérjük, az utalandó összeget csak a számla megérkezését követően fizesse be!


Lemondási feltételek

A regisztrációra vonatkozó megrendelését 2020. november 30-ig mondhatja le térítésmentesen, ezt követően részvételtől függetlenül a részvételi díjat teljes mértékben meg kell fizetni.

Általános szerződési feltételek

Online regisztráció

Kedvezményes jelentkezési határidő: 2020. november 10.
Jelentkezési határidő: 2020. november 30.

Üzenet a szervezőknek